4.01.2011




 Öyle çaresizim ki Rabbim...
Öyle çaresizim ki Rabbim,
Çarelere ermiyor aklım
Bir yüzüm solgunken, isyankar öbür yanım

Öğütleri masal gibi dinliyorum
Nasihatler ninni misali geliyor,
Başımı sallıyorum sanki anlamış gibi
Beni takipte ızdırap, peşimden gelir kabuslar
Kimsem yokmuş şu dünyada senden başka!
Merhametine uzatıyorum ellerimi
Senin rahmetinle yıkamak istiyorum kirli tövbelerimi
Dizginle çılgınlıklarımı, affet günahlarımı
Ey affetmeyi seven Rabbim, sil göz yaşlarımı
Sen teselli et beni, serinlik sun şu bağrıma
Vardır bunda da bir hayır
Hayırlı kederlerimi sen sevdir bana!
Tıpkı geceye saçılan yıldızlar gibi,
Ömrüme ışık olsun, sıkıntı anlarımda ettiğim dualar
Hüzünlerde olgunlaştır beni
Cahilim çok cahilim
Sen yolum ol! Sen sonum ol!
Sen tut elimden, sana giden yollarda nurum ol!
Dağlar kadar günahlarıma,
Bir avuç tövbe kırıntısı getirdim
Sen derman ol şu volkanlarıma

Sensiz bir yürek ne kadar boş!..