4.01.2011

Sözüm ağlıyor yağmur misali...







  • Sözüm ağlıyor yağmur misali... 
    Sözüm ağlıyor yağmur misali...
    Topluyorum kırık hecelerimi bir bir düşlerimden. Zincirin halkaları misali ekliyorum kalbimden  merdiven basamakları gibi ilerliyorum.
     Adımlarım adımlarının izlerine karışıyor. Her bir basamak seni yad ediyor gönlüme... O muhteşem güzelliğinin esiri oldu tüm varlığım.
    Baktım su misali sana doğru bir yolculuk başladı...
    Sevdan evla oldu bütün sevdalardan. Geride bıraktım bütün nağmeleri feryatları  sende zaman sende mekan sende giz olmaya geldim. Sana olan hayranlığım sevdana tutsak.
    Sensiz bırakma bu garibi, ben yoksunum seni tarif etmekten  nakısım.
    Sen ikmal eyle kölendir gönül kapında bu gönül.
    Sevdamı öksüz bırakma bırakma beni ben bildiğim  çağırmanı bekliyorum...