4.01.2011

En Güzel Gül'e Yar Olanlara...


En Güzel Gül'e Yar Olanlara
Gül'e Gönül Verenlere
Binlerce Selam Olsun

Sevdam seni nasıl anlatsam nasıl söylesemhangi yaman sözcükleritesbih taneleri gibi dizsem de seni cümlelere döksem…Adına mevlitler yazılmış güzelliğine kasideler sunulmuşken… Kelimeler kifayetsiz bir durak…Ben ise suya düşmüş yaprak kadar çaresizken …Seni nasıl anlatayım Ya Rasulallah…

Meleklerden işittim şanını dünyaya gelmeden evvel…Yüce ALLAH’ın “Sen olmasaydın alemleri yaratmazdım.” dediğisin yaratılış sebebim nefes alışım.ALLAH’ın tecellisi olan güzelliklere kimi zaman akla durgunluk veren bir edayla dalışım .Kimi zaman hayranlıkla taa yürekten bir çift kömür gözle bakışım…İlahilerden dinledim seni.Ne ihtişammışsın ki doğduğun gece o Asude nisan gecesi bütün dünya göklere dek NUR ile bezenmiş.Ne büyük bir aşk ateşiymissin ki uğrunda bin yıldır yanan ateşler sönmüş .Sündüs'i altın işlemeli ipek kumaşlarla döşemiş Amine Hatunun döşeğini...Melekler birbirine seni müjdelemişler ALLAH’ın izniyle…

ALLAH’a bir davetçi ışık saçan bir kandil olarak gönderilmişsin.

Ey Bâki Sultan sensin beni ALLAH’a ulaştıracak olan.Seninle fark ettim iki cihanın görkemini.Hasretinle dolu bir yolcuyum şimdi Hırkanla şereflendirdiğin Veysel Karani olmaya aşkım yetermi bilemiyorum.

Ama sevginden kızarmış bir mısra gülüm şimdi.Güneş vurdukça kavrulan kalaylı bahçelerde sana açıyorum sana susuyorum.Ümmetin girmedikçe Cennet kapısından içeri girmeyen sensin …biliyorum.Yudum yudum merhametini tadıyorum uzayıp giden gurbetlerde Sakal-ı Şerifini izliyorum camilerde mescitlerde…

Seni düşünürken yüreğim yırtılıradını zikrederken sesim boğulurismini yazarken ellerim titrerse ne olur bilki Ya Resulallah aşkımın tarif edilmez gücündendir…

Evet Sevdam ben seni tarif edemem.Ama son nefesimde Cenab-ı ALLAH’ı ve senin gönlüme Nur ile yazılmış adını zikretmeyi dilerim.