20.05.2013

...

 
 
 
 
“Soru: ‘Hamdolsun işim var, ama yalnızım, hatalarla dolu ve eziyetli bir hayat yaşıyorum. Bağışlanmak, kurtulmak, yeni, temiz ve hayırlı bir ortama tutunmak istiyorum. Ne yapayım?”

Cevap: Kaderin Şefkatli Sahibinin hayatınızı kökten değişt...
irmesini istiyorsanız sabah akşam, samimiyetle ve her fırsatta Allaha şöyle yalvarın:

‘Merhametli Mevlam, bana emirlerini öğret, bana emirlerini sevdir ve beni yasaklarından sakındır, beni rızana eriştir, bana lütuflarına şükür ve imtihanlarına sabır becerisi ver. Beni hayırlı bir aile ortamına sığındır ve günahlarımı bağışla.’

Sabırla böyle yalvarın. Zamanla Allah çeşitli vesileler ve fırsatlar göndererek dürüstlüğünüzü ve samimiyetinizi sınayacaktır. Hiç bir fırsata ‘Acaba Rabbim ne buyurur?’ diye düşünmeden atlamayın. Kaderden gelen hiçbir görevi de üşenerek ihmal etmemeye azmedin. Böylece imtihanları başarıyla aşarsınız ve inşallah güzel muratlara erişirsiniz.”
 
 
  Dr. Muhammed Bozdağ