7.07.2011

AH YÂR!


 
Ah yar bir bilsen içimdekileri
Kağıda kaleme dökemediklerimi
Gözyaşlarımla yazmaya cesaret etmeden sildiklerimi
bir bilsen sevgimini büyüklüğünü
bir bilsen
...
bir sen bırakıp gider miydin sen
hani sevdiğini düsünür ya insan
Her yerde onu görür ve sever ya

ahh yar günüm de sen gecem de sen
esir olmuşum hayalinle gözyaşım ve ben
özlüyorum yar özlüyorum seni ve sevgini
Arafdayım sen gittin gideli
Ne olur soyle bir daha dönmez misin geri
ey can düstün ya yine aklıma ateşi suzan oldun yanık sineme
ahh yar sen gittin gideli saatlere bakar oldum
acaba nerde ne yapıyor diye...
Seni düsünmek çile olsanda gönlüme
düsünmeyi seviyorum kendimce
düsünürüm yar düsünürüm
bazen saatlerce ilacını aldımı başı agrıyor mu diye
hani gecen gece yine geldin ya düşlerime
küs müydün yar neden bakmadın yüzüme
bilmez misin bu yürek bir bakışa hasret
bilmez misin bir bakışın bir can verir, bu acize
bilmez misin yar dargın olman zulum olur gönlüme
gözyaşı olur bogar beni gunlerce
ah yar bana sorardın aşkın tarfifi nasıldı diye
gülerdim ben mecnuna sor diye
unuttum yar unuttum
leyla da severmiş diye leyla sevmese kays mecnun olmazdı diye
şimdi biliyorum aşkı ama tarife hacetim yok
aşkın tarfii dusunce dilime gozyaşı yoldaş oluyor gözlerime

bu aşk hiç yalnız gezmez mi söyle
gözyaşından başka yoldaşı yok mu neden bu beraberlik boyle

söyle yar bazen acı bir burukluk içini kemiren
iç çekmek belki söylenmemiş sözlere
çekindigim için söyleyemedıklerıme
artık söyluyorum yar söyluyorum
çekındıklerımı kalemle defterime soyluyorum
sessizlik düstü sevgimize
sukut düştü yanık yüregımıze
artık sukutumuz haykırıs olsun bizim gibi sevip de kavuşamayan yüreklere
ahh yar sevgin içimde bir alev yakıyor
ahh yar özlüyorum seni.